Rabu, 22 Jun 2016

Majlis Mesyuarat Agung Tahunan Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) kali ke-9 tahun 2016

Tarikh : 11 Mac 2016
Masa : 2.30pm-5.00pm
Tempat : Dewan Tuan Haji Noh SAMAWAT
Perasmi oleh : Tuan Haji Shamsul Shah bin Tarja (Ketua Sektor Pembangunan Profesionalisme dan Penyelidikan Bahagian Pendidikan Islam, Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM).

Majlis Mesyuarat Agung Tahunan Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) kali ke-9 tahun 2016 telah dirasmikan oleh Tuan Haji Shamsul Shah bin Tarja (Ketua Sektor Pembangunan Profesionalisme dan Penyelidikan Bahagian Pendidikan Islam, Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Turut hadir adalah Yang Dipertua PIBG SAMAWAT iaitu En. Hairulfadli bin Syafie bersama Tuan Pengetua SAMAWAT iaitu Tuan Haji Nor Azam bin Abdullah.

Mesyuarat kali ke-9 ini dihadiri hampir 75% ibu bapa yang bermula pada jam 2.30 petang dan tamat pada jam 5.00 petang berjalan dengan lancar dengan bebarapa usul yang telah dipersetujui oleh semua pihak. Antara gambar-gambar sekitar majlis berlangsung :

Taklimat Oleh PK HEM & PK Pentadbiran
Majlis dirasmikan oleh Tuan Haji Shamsul Shah bin Tarja (Ketua Sektor Pembangunan Profesionalisme dan Penyelidikan Bahagian Pendidikan Islam, Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM)



Sekitar Majlis Mesyuarat Agung PIBG kali ke-9 SAMAWAT


Edited by : Muhd Faisal bin Haji Hassan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan